Melden storing lantaarnpaal

Is een lantaarnpaal kapot? Geef het door bij de beheerder van de lichtmasten. Binnen 5 tot 10 werkdagen komen ze de lantaarnpaal weer maken.

Een kapotte lantaarnpaal meldt u op www.geenlichtindestraat.nl.

U loopt 4 stappen door. Zo geeft u aan waar de lantaarn precies staat. Ook ziet u of de storing al is gemeld. Wilt u weten wat er gebeurt met uw melding? Laat dan uw mailadres achter.

Welke meldingen geeft u door?
Via www.geenlichtindestraat.nl geeft u onder meer deze meldingen door:

  • Lamp brandt niet of knippert
  • Kap armatuur los of eraf
  • Mastdeur los of eraf
  • Lichtmast staat scheef
  • Lichtmast ligt omver

Wie komt alles maken?
Een medewerker van Limitec Helder Licht BV komt alles maken. In de maanden waarin de wintertijd geldt, doen ze dit binnen 5 werkdagen. In de periode van de zomertijd is dat binnen 10 werkdagen. Het oplossen van een kabelstoring aan (meerdere) lichtmasten duurt over het algemeen langer.

Bellen kan ook
Belt u liever om een storing door te geven? Of hebt u een vraag? Bel dan met Limitec Helder Licht BV via 0523 265 111.

Afspraak maken

Een product of dienst aanvragen? De medewerkers van de Publieksdienst helpen u graag. Maak voor uw bezoek eerst online een afspraak.

Contact

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de Publieksdienst. U kunt hiervoor gebruikmaken van het online contactformulier.

Bel mij terug

Hebt u een vraag of opmerking voor de gemeente? Laat uw nummer achter en wij bellen u terug.