Vooraankondiging offerteaanvraag Verplaatsing units tijdelijke basisschool

Binnenkort starten we de meervoudig onderhandse aanbesteding voor het demonteren, verplaatsen, monteren en gebruiksklaar opleveren van units die in gebruik zijn als tijdelijke lokalen voor een basisschool. Een onderdeel van deze opdracht is ook het aanpassen van het verwarmingssysteem van gas naar elektrisch.

De te verplaatsen units zijn op dit moment in gebruik bij brede school De Matrix. De gemeente wil de units 1 op 1 verplaatsen naar de locatie van het tijdelijk schoolgebouw voor CBS De Marsweijde in de wijk Marslanden in Hardenberg. De units bieden onder meer ruimte aan 4 lokalen, een leerplein, een kantoor annex personeelsruimte, toiletruimten en een aantal facilitaire ruimten.

De opdracht bestaat globaal uit:

  • Demonteren, vervoeren en monteren van de 27 units (ongeveer 422 vierkante meter).
  • Realiseren van een deugdelijk fundatie.
  • Ontkoppelen van nutsvoorzieningen.
  • Verwijderen van de Cv-installatie.
  • Aanbrengen van een elektrisch klimaatsysteem.
  • Bijkomende werkzaamheden.

Aan de genoemde aantallen kunnen geen rechten worden ontleend.

We gunnen de opdracht op grond van de economisch meest voordelige inschrijving (EMVI). Deze wordt bepaald op basis van de beste prijs-kwaliteitverhouding.

Planning onder voorbehoud

  • Datum publicatie van deze vooraankondiging: 8 mei tot en met 21 mei 15.00 uur.
  • Datum controleren aanmeldingen: 22 mei en 23 mei.
  • Datum en tijdstip: online loting 28 mei 9.00 uur.
  • Datum versturen offerteaanvraag: 31 mei.
  • Mogelijkheid voor een schouw wordt op één moment gepland in week 23. Waarschijnlijk woensdagmiddag 5 juni.

Aanmelden

Wij nodigen maximaal 5 bedrijven uit om een offerte te maken. We hebben al twee (2) bedrijven uitgekozen. Wilt u ook meedoen aan deze aanbesteding? Vul dan uiterlijk 21 mei 2024, voor 15.00 uur het online aanmeldformulier in.

Aanmelden voor deze aanbesteding

U ontvangt een bevestiging als uw aanmelding correct is ingediend. Ontvangt u géén bevestiging? Dan is uw aanmelding niet bij ons aangekomen. Neem in dat geval contact op met bureau.inkoop@hardenberg.nl. Ook voor dit bericht geldt dat het uiterlijk 21 mei 2024, voor 15.00 uur bij ons ontvangen moet zijn.

Wij beoordelen of de aanmeldingen aan onze eisen voldoen. Geldt dit voor meer dan drie (3) bedrijven? Dan gaan we loten. Doet uw organisatie mee met de loting? Dan nodigen wij u uit om hier online bij te zijn. U krijgt dan een e-mail van ons.

Behoren meerdere rechtspersonen tot 1 holding? Dan mag maar 1 onderneming uit deze holding zich aanmelden. Als u zich hier niet aan houdt, worden alle rechtspersonen van deze betreffende holding uitgesloten van deelname aan de aanbesteding.

We sturen de offerteaanvraag naar verwachting op 31 mei 2024 tegelijkertijd naar alle geselecteerde bedrijven. U krijgt een e-mail van ons als u niet geselecteerd bent.

Tegen de hierboven omschreven procedure kunt u niet in bezwaar gaan.

Eisen

Wilt u zich aanmelden? Toon dan aan dat u in de afgelopen drie (3) jaar ervaring hebt opgedaan met onderstaande punten:

  • Kerncompetentie 1
    Opdrachtnemer dient ervaring te hebben met het demonteren, verplaatsen en monteren van een samenstel van tijdelijke huisvestingsunits met een (gezamenlijke) omvang van minimaal 150 M2.
  • Kerncompetentie 2
    Opdrachtnemer dient ervaring te hebben met het uitvoeren van de installatie werkzaamheden om een samenstel van tijdelijke huisvestingsunits met een (gezamenlijke) omvang van minimaal 150 M2 te voorzien van een klimaat technische installatie.

Om aan een eis te voldoen, stuurt u bij uw aanmelding per eis 1 referentieopdracht mee. U mag dezelfde referentieopdracht gebruiken voor beide eisen.

U mag gebruik maken van ervaring of referenties van een andere partij. U moet dan wel aantonen dat deze partij daadwerkelijk tot uw beschikking staat bij het uitvoeren van de opdracht.

Belangrijk

  • Vul het bijgevoegde referentieformulier in en geef onderstaande gegevens door:
    • Projectnaam
    • Korte omschrijving
    • Startdatum
    • Einddatum
    • Contactpersoon referentieopdracht
    • Contactgegevens contactpersoon

Wij kunnen controleren of uw referenties kloppen.

In het onderstaande Excel-bestand vult u in welke tevredenheidsverklaring over welk onderdeel gaat. Dit bestand levert u aan in Excel (.xls).

Heeft u nog vragen?

Op dit moment doen wij geen verdere uitspraken over de inhoud van deze aanbesteding.

Hebt u nog vragen over deze vooraankondiging? Of wilt u meer informatie over bijvoorbeeld het aanmelden of meesturen van de tevredenheidsverklaring(en)? Mail ons dan op bureau.inkoop@hardenberg.nl.

Hebt u een vraag of opmerking over deze pagina? Stuur ons een bericht.