Vooraankondiging offerteaanvraag toiletbenodigdheden

De gemeente Hardenberg start binnenkort een meervoudig onderhandse aanbesteding voor het leveren en onderhouden van toiletbenodigdheden ten behoeve van de gemeente Hardenberg.

De opdracht richt zich op de maandelijkse huur van hardware en de afname van sanitaire verbruiksartikelen. De opdracht bestaat uit de onderstaande hardware en sanitaire verbruiksartikelen: 

Hardware

  • Toiletrolhouder;
  • Damesverbandcontainer (DVC);
  • Geurdispenser;
  • Zeepdispenser;
  • Handdoekautomaat (zowel handdoek als papier);
  • Afvalbak.

Sanitaire verbruiksartikelen

  • Vulling toiletrolhouder;
  • Vulling geurdispenser;
  • Vullen zeepdispenser;
  • Vulling industriële zeepdispenser;
  • Toiletborstel.

De gemeente Hardenberg bepaalt de economisch meest voordelige inschrijving op basis van de beste prijs-kwaliteitsverhouding.

Planning

Planning onder voorbehoud:

  • 9 september 2019: vooraankondiging aanbesteding op de website van de gemeente Hardenberg.
  • 23 tot en met 27 september 2019: controleren van de aanmeldingen.
  • 26 september 2019 om 08.30 uur: eventuele loting in het gemeentehuis te Hardenberg.
  • 30 september 2019: versturen van de offerteaanvraag.

Aanmelden

Bij deze aanbesteding worden op grond van het aanbestedingsbeleid van de gemeente Hardenberg maximaal vijf bedrijven in de gelegenheid gesteld om een offerte in te dienen. De gemeente Hardenberg heeft hiervoor inmiddels twee partijen geselecteerd.

Wilt u in aanmerking komen voor één van de drie openstaande plaatsen dan kunt u zich hier vóór 21 september 2019 online aanmelden.

Aanmelden voor deze offerteaanvraag

Procedure
De aanmeldingen worden getoetst op basis van de gestelde eisen. Wanneer er meer dan drie bedrijven voldoen aan de gestelde eisen, vindt er een loting plaats. 

Na vaststelling van de definitieve lijst ontvangen alle geselecteerde bedrijven op 30 september 2019 gelijktijdig de offerteaanvraag. Bedrijven die niet zijn geselecteerd, worden daarover per e-mail geïnformeerd.

Eisen

De aanmeldingen worden door de gemeente Hardenberg getoetst op de onderstaande eisen:

  • Eis 1:
    aanbieder heeft in de afgelopen 3 jaar ervaring opgedaan met de levering van sanitaire hardware voor minimaal 2 locaties ten behoeve van één opdrachtgever.
  • Eis 2:
    aanbieder heeft in de afgelopen 3 jaar ervaring opgedaan met installatie en implementatie van sanitaire hardware in een gebouw met 3 bouwlagen.

Om aan een eis te voldoen, upload u per eis 1 referentieopdracht. Het is toegestaan om één dezelfde referentieopdracht te gebruiken om te voldoen aan meerdere eisen.

Om te voldoen aan een eis mag u ook gebruik maken van ervaring/referenties van derden. U moet dan wel aantonen dat u deze derde partij ook daadwerkelijk tot uw beschikking hebt voor het uitvoeren van deze opdracht.

Belangrijk

Bij elke referentie dient u een tevredenheidsverklaring te overleggen. In de tevredenheidsverklaring dient u duidelijk het volgende te omschrijven:

  • Projectnaam;
  • Financiële omvang;
  • Start – en einddatum;
  • Contactpersoon van de referentie opdracht.

Referenties kunnen door de gemeente Hardenberg worden getoetst op juistheid.

Heeft u nog vragen?

Over de inhoud van de aanbesteding worden voorlopig geen verdere uitspraken gedaan. Als u vragen heeft over deze vooraankondiging, of als u meer informatie wilt over bijvoorbeeld de wijze van aanmelden of uploaden tevredenheidsverklaring(en), neem dan gerust contact op met Inkoop via het e-mailadres bureau.inkoop@hardenberg.nl.

Contact

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de Publieksdienst. U kunt hiervoor gebruikmaken van het digitale contactformulier.