Factuur sturen aan de gemeente Hardenberg

Hebt u een inkoopfactuur die de gemeente Hardenberg moet betalen? Als u die op de juiste manier aanbiedt, dan kunnen wij uw factuur sneller behandelen en betalen.

Wat moet er op uw factuur staan?

Om facturen binnen de wettelijke termijn van 30 dagen te kunnen betalen, moeten de juiste gegevens op de factuur staan.

  • Factuuradres:
    Gemeente Hardenberg
    t.a.v. uw contactpersoon/afdeling van de gemeente
    Postbus 500
    7770 BA Hardenberg
  • Op de website van de belastingdienst leest u aan welke wettelijke eisen facturen moeten voldoen. 
    Ga naar de website van de belastingdienst

Staan niet alle verplichte gegevens op de factuur?

Dan nemen we de factuur niet in behandeling. U krijgt de factuur terug.

Hoe stuurt u uw factuur?

Stuur uw factuur als e-factuur óf per mail óf per post.

Let op! Verstuur uw factuur niet via meerdere kanalen! Dit zorgt voor vertraging in de verwerking en betaling van uw factuur.

E-Factuur indienen

Ook e-facturen moeten voldoen aan de wettelijke eisen van de belastingdienst.

Verstuur e-facturen alléén via het Peppol netwerk.

Wilt u een bijlage meesturen? Stuur de bijlage dan in pdf-formaat.

U krijgt van ons geen ontvangstbevestiging. U kunt dit wel zelf regelen via uw dienstverlener van het Peppol netwerk.

Onze gegevens:

  • BTW-nummer: NL0015.84.157.B01
  • KVK-nummer: 53009886
  • OIN: 00000001001584157000

Pdf-factuur via mail

Betalingsherinnering

Wilt u ons een betalingsherinnering sturen? Mail dan de volgende informatie naar facturen@hardenberg.nl

  • Uw IBAN nummer
  • Uw factuurnummer
  • Het factuurbedrag
  • De factuurdatum

Hebt u meer onbetaalde facturen? Stuur die dan in één overzicht.

Creditfactuur

Stuurt u een creditfactuur vanwege een verkeerde factuur? Vermeld dan het factuurnummer van deze factuur ook op uw creditfactuur.

Gaat u de creditfactuur aan ons betalen? Meld dit dan duidelijk op uw creditfactuur.