Digitaal Klantdossier

Met het Digitaal Klantdossier kunt u een werkloosheid- of bijstandsuitkering aanvragen. Het Digitaal Klantdossier is uw eigen elektronische dossier waarin uw gegevens staan die bij ons bekend zijn.

Bij deze gegevens kunt u bijvoorbeeld denken aan naam- en adresgegevens, de eventuele uitkering die u krijgt en door u gevolgde opleidingen.

U heeft toegang tot al deze gegevens. Om te voorkomen dat anderen uw gegevens kunnen inzien, is de toegang tot deze diensten beveiligd. U kunt inloggen met behulp van uw DigID.

Meldingsformulier

Als u belemmeringen ervaart op het gebied van werk, welzijn, wonen, zorg en u heeft ondersteuning nodig, dan kunt u zich melden bij de gemeente.

Inloopuren

De Samen Doen-teams houden regelmatig een inloopuur in hun gebied. Bekijk een overzicht met inloopuren.

Sociaal ombudsvrouw

Als u vragen, zorgen of klachten heeft die te maken hebben met zorg, jeugd, werk en inkomen, dan kunt u kosteloos contact opnemen met de sociaal ombudsvrouw.