Digitaal Klantdossier

Met het Digitaal Klantdossier kunt u een werkloosheid- of bijstandsuitkering aanvragen. Het Digitaal Klantdossier is uw eigen elektronische dossier waarin uw gegevens staan die bij ons bekend zijn.

Bij deze gegevens kunt u bijvoorbeeld denken aan naam- en adresgegevens, de eventuele uitkering die u krijgt en door u gevolgde opleidingen.

U heeft toegang tot al deze gegevens. Om te voorkomen dat anderen uw gegevens kunnen inzien, is de toegang tot deze diensten beveiligd. U kunt inloggen met behulp van uw DigID.

Meldingsformulier

Gaat er iets niet helemaal goed op het gebied van werk, welzijn, wonen of zorg? Wij helpen u graag.

Inloopuren

De teams van Samen Doen houden elke week een inloopuur. Bekijk een overzicht met inloopuren.

Sociaal ombudsvrouw

Met uw vragen, zorgen of klachten over zorg, jeugd, werk en inkomen kunt u gratis bellen of mailen met de sociaal ombudsvrouw.