Melden storing lantaarnpaal

In het geval van een storing of een mankement aan een straatlantaarn, kunt u dit direct digitaal bij de beheerder van de lichtmasten melden. De storing wordt dan binnen vijf tot tien dagen verholpen.

U kunt een defecte straatlantaarn in vier stappen doorgeven via de website www.geenlichtindestraat.nl. Hier kunt u de exacte locatie van de straatlantaarn kiezen. Ook kunt u in het overzicht zien of er al melding is gemaakt van de storing.

Bij het melden van de storing of het mankement kunt u uw e-mailadres achterlaten om op de hoogte te worden gehouden van de status.

Soorten meldingen
U kunt via bovenstaande link een melding maken in het geval van onder andere:

  • Lamp brandt niet of knippert
  • Kap armatuur los of eraf
  • Mastdeur los of eraf
  • Lichtmast staat scheef
  • Lichtmast ligt omver

De storing wordt verholpen door beheerder Limitec Helder Licht BV. In de maanden waarin de wintertijd geldt, wordt een storing binnen vijf werkdagen verholpen. In de periode van de zomertijd wordt een storing binnen tien werkdagen verholpen. Het oplossen van een kabelstoring aan (meerdere) lichtmasten duurt over het algemeen langer.

Contact
Wilt u een storing telefonisch doorgeven? Of heeft een een vraag voor de beheerder van de lichtmasten? Dan kunt u contact opnemen met Limitec Helder Licht BV via het telefoonnummer 0523 265 111.

Contact

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de Publieksdienst. U kunt hiervoor gebruikmaken van het digitale contactformulier.

Afspraak maken

Een product of dienst aanvragen? De medewerkers van de Publieksdienst helpen u graag. Maak voor uw bezoek eerst online een afspraak.