Voornemen tot opname gegevens over een vertrek naar een onbekend land

Als een persoon is verhuisd uit de gemeente Hardenberg, maar de verhuizing hiervan niet heeft doorgegeven, kan het college van burgemeester en wethouders besluiten voor deze persoon gegevens op te nemen over een vertrek naar een onbekend land.

Wettelijk is bepaald dat elke inwoner in Nederland verplicht is om binnen vijf dagen na verhuizing hiervan aangifte te doen bij de gemeente waar diegene zijn/haar adres heeft.

Uit onderzoek is gebleken dat onderstaande personen niet meer woonachtig zijn in de gemeente Hardenberg. Het adres waar zij in de Basisregistratie Personen (BRP) staan ingeschreven, is niet juist.

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Hardenberg heeft het voornemen om deze personen uit te schrijven uit Nederland. Dit kan gevolgen hebben voor bijvoorbeeld toeslagen, de zorgverzekering, AOW en/of het aanvragen van een rijbewijs of paspoort.

Personen

M. Bakker         
Geboortedatum: 10-03-1970                     
Datum voornemen: 01-03-2024

M. Stakuza-Stryzheniuk
Geboortedatum: 28-08-1976
Datum voornemen: 13-03-2024

V. Zhartun
Geboortedatum: 23-12-1998                
Datum voornemen: 13-03-2024

A.Q. Malik
Geboortedatum: 10-08-1951
Datum voornemen: 14-03-2024

R. Kerimov
Geboortedatum: 26-03-1993
Datum voornemen: 21-03-2024

Procedure

Deze personen hebben vier weken de tijd om een adreswijziging/ zienswijze door te geven. Zonder reactie, worden deze personen vanaf de datum van het voornemen uitgeschreven uit Nederland.

Heeft u meer informatie over de verblijfsplaats van bovenstaande personen, dan kunt u contact opnemen met de Publieksdienst via het telefoonnummer 14 0523.

Bezwaarschrift

Het definitieve besluit van deze uitschrijving wordt per post verzonden, maar wordt ook gepubliceerd in weekblad De Toren onder bekendmakingen.

Tegen het besluit van uitschrijving kan een belanghebbende binnen zes weken na publicatie een bezwaarschrift indienen. Onderteken het bezwaarschrift en vermeld:

  • uw naam en adres
  • de datum waarop u uw bezwaarschrift hebt geschreven
  • een omschrijving van het besluit waartegen uw bezwaar is gericht of een kopie van dit besluit
  • de redenen voor uw bezwaar

Het bezwaarschrift richt u aan

het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Hardenberg
Postbus 500
7770 BA Hardenberg

Afspraak maken

Een product of dienst aanvragen? De medewerkers van de Publieksdienst helpen u graag. Maak voor uw bezoek eerst online een afspraak.

Contact

Wilt u meer informatie? De Publieksdienst helpt u graag. Neem contact met ons op via het online contactformulier.

Bel mij terug

Hebt u een vraag of opmerking voor de gemeente? Laat uw nummer achter en wij bellen u terug.