Reestdal en Bergentheim-Zuid - Inspraak

Vanaf donderdag 11 november 2010 ligt het volgende voorontwerp-bestemmingsplan gedurende 6 weken ter inzage bij de Publieksdienst in het gemeentehuis te Hardenberg.

Bestemmingsplan Reestdal & Bergentheim-Zuid
Inspraak wordt verleend over het voorontwerp-bestemmingsplan Reestdal & Bergentheim-Zuid. Het plan heeft betrekking op twee delen van het buitengebied van de gemeente Hardenberg.

Het gebeid Reestdal ligt ten noorden van de kernen Balkbrug en Dedemsvaart, tot de grens met de provincie Drenthe. Het gebied Bergentheim-Zuid ligt tussen het kanaal Almelo-De Haandrik en de wegen ’t Lijntje, Breeslootdijk, N341, Hammerdijk en Kloosterdijk.

Het digitale plan is raadpleegbaar op:
- www.ruimtelijkeplannen.nl

Tijdens de inzagetermijn kunnen ingezetenen en belanghebbenden naar keuze schriftelijk of mondeling een zienswijze naar voren brengen bij burgemeester en wethouders, Postbus 500, 7770 BA Hardenberg.
Voor het naar voren brengen van een mondelinge zienswijze kan een afspraak worden gemaakt met de Publieksdienst via het telefoonnummer 14 0523.