De Wieken II, Garstlanden IV en Gentiaanstraat Noord - Vastgesteld

De gemeenteraad heeft onlangs de volgende beeldkwaliteitsplannen vastgesteld:

• De Wieken II, Lutten (vastgesteld op 2 maart 2021). Dit plan heeft betrekking op fase 2 van het woongebied De Wieken en vormt het toetsingskader voor de bouw van woningen in het plangebied;
  • Gramsbergen, Garstlanden IV (vastgesteld 30 juni 2020). Dit plan heeft betrekking op het woongebied Garstlanden IV in Gramsbergen en vormt het toetsingskader voor de bouw van woningen in het plangebied;
  • Gentiaanstraat Noordzijde Dedemsvaart, Stedenbouw en beeldkwaliteit (vastgesteld op 3 juni 2019). Dit plan heeft betrekking op het woongebied Gentiaanstraat Noordzijde in Dedemsvaart en vormt het toetsingskader voor de bouw van woningen in het plangebied.

De vaststelling van deze beeldkwaliteitsplannen is per abuis nog niet bekend gemaakt.

Tegen de vastgestelde beeldkwaliteitsplannen kan geen bezwaar en beroep worden ingesteld.

Waar in te zien?

Het beeldkwaliteitsplan wordt met ingang van donderdag 15 april 2021 op de volgende wijzen ter inzage gelegd en raadpleegbaar gemaakt:

• Digitaal via onderstaande documenten.
  • Op papier bij de Publieksdienst in het gemeentehuis in Hardenberg.