Correctieve herziening Meerstal 2 - Vastgesteld

Bij besluit van 19 december 2017 heeft de gemeenteraad van Hardenberg de Beheersverordening 'Correctieve herziening Meerstal 2 Beheersverordening Kloosterhaar' vastgesteld.

Met deze correctieve herziening blijft de beheersverordening Kloosterhaar zoals vastgesteld door de gemeenteraad op 28 februari 2017 van toepassing, echter met dien verstande dat het bouwvlak op het perceel Meerstal 2 Kloosterhaar is aangepast overeenkomstig het uit 2005 daterende bestemmingsplan 'Kloosterhaar De Meerstal' en de daarin opgenomen goot- en bouwhoogte.

Waar ter inzage?
De 'Correctieve herziening Meerstal 2 Beheersverordening Kloosterhaar' wordt met ingang van woensdag 17 januari 2018 op de volgende wijzen ter inzage gelegd, beschikbaar gesteld en raadpleegbaar gemaakt:

• Digitaal op de landelijke website www.ruimtelijkeplannen.nl.
  • Digitaal via onderstaande documenten.
  • Op papier bij de Publieksdienst in het gemeentehuis in Hardenberg.

Deze beheersverordening is bekendgemaakt in het elektronische gemeenteblad op 16 januari 2018.

De beheersverordening treedt in werking op de dag na bekendmaking, dat wil zeggen op woensdag 17 januari 2018.

Beroep
Tegen de beheersverordening staat op grond van de Algemene wet bestuursrecht geen beroep open.