Wijziging beleidsregels inkomen en schuldhulpverlening

Originele publicatie downloaden:
Download het PDF bestand
Link naar originele publicatie:
Deze link gaat naar een andere site
Type bekendmaking:
andere voorlichtingsinformatie
Publicatiedatum:
16-02-2022



Wijziging beleidsregels inkomen en schuldhulpverlening

Het college van burgemeester en wethouders van Hardenberg heeft in zijn vergadering van 01-02-2022 verschillende beleidsregels voor de domeinen inkomen en schuldhulpverlening vastgesteld. Deze wijziging treedt in werking op 15-02-2022. De volgende beleidsregels zijn vastgesteld:

  • Beleidsregels Terug- en invordering Participatiewet gemeente Hardenberg

  • Beleidsregel Ingangsdatum normwijziging bij verblijf in inrichting

  • Beleidsregel Medische kosten algemeen

  • Beleidsregel Schuldhulpverlening gemeente Hardenberg

 

Deze wijziging is bekendgemaakt in het elektronische gemeenteblad op 14-02-2022.

Het betreffende gemeenteblad is te raadplegen door op de gemeentelijke website (www.hardenberg.nl) ‘Gemeente’, vervolgens ‘Organisatie’ en dan ‘Verordeningen en beleidsregels’ aan te klikken. Vervolgens kunt u de daar (onder Bekendmaking) aangegeven link elektronisch gemeenteblad aanklikken.

 

Verder kan een papieren versie van de beleidsregels worden ingezien in het gemeentehuis van Hardenberg, bij de Publieksdienst. Tegen betaling van de kosten is een afschrift verkrijgbaar. Inlichtingen over de beleidsregels u krijgen bij mevrouw Rijsman van de afdeling Maatschappelijk Domein, telefoon: 14 0523.

 

Hardenberg 16 februari 2022

Burgemeester en wethouders van de gemeente Hardenberg,

Secretaris, Burgemeester,