Archiefstuk nodig? Maak een afspraak

Wilt u onderzoek doen in ons archief? Dan is het belangrijk dat u daarvoor tijdig een afspraak maakt. Dat kan eenvoudig met het formulier op deze pagina.

Niet alle archiefstukken zijn altijd per direct beschikbaar. Indien u vooraf een afspraak maakt, kunnen de medewerkers van het Gemeentearchief ervoor zorgen dat alles wat u wilt raadplegen klaar ligt bij uw afspraak. Geef daarom bij het maken van een afspraak duidelijk aan wat u graag wilt inzien.

Openingstijden (alleen op afspraak):
Maandag t/m donderdag: 09.00 - 17.00 uur
Vrijdag: 09.00 - 12.00 uur

Archief tijdelijk gesloten voor bezoek

Vanwege de coronamaatregelen kunt u op dit moment het archief niet bezoeken.

Wel kunt u met uw vragen en opmerkingen mailen naar gemeentearchief@hardenberg.nl. Wij reageren snel.

Afspraak maken gemeentearchief

Maak een afspraak