Dit mag u van ons verwachten

Wij zijn er voor u. Daarom willen wij u zo goed mogelijk helpen. Op deze pagina leest u wat u van ons mag verwachten.



Contact

  • Uw vraag is ons startpunt. Wij staan u deskundig, vriendelijk en correct te woord.
     
  • Wij geven u een juist en betrouwbaar antwoord op uw vraag. Wanneer het niet mogelijk is om uw vraag direct te beantwoorden, vertellen wij u op welke termijn u wel antwoord krijgt.
     
  • Wij informeren u juist en volledig. Is de informatie niet duidelijk? Aarzelt u dan niet om dit aan te geven.
     
  • Wij denken met u mee. Wij helpen u eraan herinneren wanneer uw reisdocument verloopt. En mocht uw vergunningaanvraag worden afgewezen, kijken we samen naar andere opties.

Persoonlijke gegevens

  • Wij beschermen uw privacy en gaan zorgvuldig om met uw gegevens. Persoonlijke gegevens en vertrouwelijke informatie gebruiken we alleen voor de doelen waarvoor ze zijn bestemd.
     
  • Bekijk onze privacyverklaring

Reactietermijn

  • Nemen wij geen beslissing op uw aanvraag binnen de uiterlijke termijn? Dan krijgt u onze excuses en leggen wij uit wat de reden is van de vertraging.
     
  • Wij geven u binnen 5 werkdagen een reactie op uw e-mail. Dat is een antwoord op uw vraag of een e-mail waarin wij aangeven wanneer u een antwoord kunt verwachten.
     
  • Wij geven u binnen 5 werkdagen reactie op uw brief. Als wij uw vraag niet binnen 5 werkdagen kunnen beantwoorden, dan krijgt u een ontvangstbevestiging waarin wij aangeven wanneer u een antwoord kunt verwachten.

Balie

  • Wij staan voor u klaar om u te helpen en zorgen dat u zich welkom voelt.
     
  • Wilt u meer privacy? Dan voeren wij het gesprek met u in een aparte spreekkamer.
     
  • Wanneer u zich goed voorbereidt op uw komst, kunnen wij u sneller en beter van dienst zijn.
     
  • Hebt u een beperking waardoor het lastig is het gemeentehuis te betreden of uw weg te vinden binnen het gemeentehuis, dan helpt een medewerker van de Publieksdienst u graag.

Telefoon

  • Van maandag tot en met donderdag kunt u ons tussen 08.30 uur en 17.00 uur bereiken op 14 0523. Op vrijdag kunt u ons bereiken tot 12.30 uur.
     
  • Wij beantwoorden eenvoudige vragen direct. Wanneer we uw vraag niet direct kunnen beantwoorden, bellen we u binnen 3 werkdagen terug. Als u dat wilt, mailen wij u een bevestiging van het terugbelverzoek.
     
  • Voor noodgevallen en meldingen in openbaar gebied, waarvoor direct actie noodzakelijk is, kunt u ons 24 uur per dag en 7 dagen in de week bereiken op telefoonnummer 14 0523.

Online

  • Wij maken www.hardenberg.nl zo toegankelijk mogelijk voor mensen met een beperking.
     
  • Wanneer u merkt dat zaken in het openbaar gebied niet in orde zijn, dan kunt u dit digitaal bij ons melden.
     
  • Wij beantwoorden uw vragen via sociale media, WhatsApp en de chat zo snel mogelijk, maar altijd binnen één werkdag.
     
  • U kunt 24 uur per dag en 7 dagen per week een afspraak maken, wijzigen en annuleren via www.hardenberg.nl.

Reageren?

Vindt u dat wij onze beloftes niet nakomen? Of hebt u een idee om het contact tussen u en de gemeente te verbeteren? Wij horen het graag van u! U kunt ons bellen, langskomen of een brief schrijven. Of stuur een bericht via het digitale contactformulier.

Postadres: Postbus 500, 7770 BA Hardenberg
Bezoekadres: Stephanuspark 1, Hardenberg
Telefoonnummer: 14 0523 (kengetal niet nodig)

Afspraak maken

Een product of dienst aanvragen? De medewerkers van de Publieksdienst helpen u graag. Maak voor uw bezoek eerst online een afspraak.

Contact

Wilt u meer informatie? De Publieksdienst helpt u graag. Neem contact met ons op via het online contactformulier.

Bel mij terug

Hebt u een vraag of opmerking voor de gemeente? Laat uw nummer achter en wij bellen u terug.